Creative Thinking Workshop
від Івана Пономарьова,
5-6 жовтня в
Старт: 5-6 жовтня
Час: 11:00-19:00
Вартість: 2 000 грн
Про воркшоп
Воркшоп для тих, хто хоче навчитися створювати ідеї будь-якого масштабу без перебоїв із натхненням і бажанням. Студенти дізнаються, які підготувати й мотивувати себе до креативної роботи, освоять креативні методики.
Програма воркшопу
01.
02.
Підготовка. Як готувати себе до щоденної креативної роботи. Звідки брати сили, цікавість, спокій, пристрасть. Як перероблювати гнів креативника на корисніші речі.
Внутрішня мотивація, налаштування, режим, графік, креативний спринт і марафон. Як підтримувати хаос і порядок в тій частині голови, яка відповідає за креатив.
Що відбувається з професією, у яких індустріях нам будуть раді, які навички розвивати сьогодні, щоб вас хотіли завтра. Перевіримо та переконаємося на практиці.
03.
Product&services design. Ось тут буде зовсім не про картинки. Перевіримо свої сили у створенні корисних ідей, потрібних, цінних продуктів і сервісів.
07.
04.
Типи, масштаби й термін життя ідеї. Якими вони бувають, як будуються, і чим відрізняється процес їх створення.
05.
Креативні методики. Ефективні способи генерації ідей і стимуляції свідомості законними способами. Кожну методику закріплюємо розбором реального брифу.
06.
Креативні технології мережі TBWA. Чому їх оновлюють , і як ними користуватися. Розбираємося і випробовуємо на собі.
Наш лектор
Іван Пономарьов
Креативний директор TBWA Minsk
Іван Пономарьов
Креативний директор TBWA Minsk
Під час навчання ви:
01.
02.
Як готувати себе до створення ідей, як налаштовуватися і чим годувати мозок
Що потрібно робити, щоб ідеї приходили до вас самі
Як працювати в креативному спринті (коли потрібно багато) і креативному марафоні (коли потрібно довго)
03.
07.
Які бувають типи ідей у комунікаційному бізнесі, чим вони відрізняються і як конструюються
08.
Які міфи при створенні ідей не йдуть на користь
Які знання та навички, окрім буйної фантазії, потрібні сучасному креативнику
04.
Як побороти ступор, як самостійно надихатися і шукати сили на створення нових ідей
05.
Як переформулювати нудні задачі, щоб над ними було цікаво думати
06.
09.
Які залишилися робочі креативні інструменти та методики і як їх використовувати
10.
Які креативні підходи потрібні саме вам
11.
Як відбирати, фільтрувати й допрацьовувати ідею
12.
Якими креативними технологіями користуються в ТBWA
13.
Як створювати ідею для корисного й цікавого продукту або сервісу
А далі що?
Creative reading workshop від Ольги Пахолок,
6 жовтня в