Digital Strategy Workshop від Вікторії Дерюгіної,
21-22 вересня в
Старт: 21-22 вересня
Час: 11:00-19:00
Вартість: 3 500 грн
Програма воркшопу
Воркшоп про те, як вибудувати digital-стратегію бренду. Студенти отримають готову модель роботи з каналом у рамках загальної комунікаційної стратегії, освоють креативні методики.
Наш лектор
Вікторія Дерюгіна
Спеціаліст зі стратегії в маркетингу з досвідом 13 років. Працювала в P&G, L'Oreal, SABMiller, Digitalizm.
Вікторія Дерюгіна
Спеціаліст зі стратегії в маркетингу з досвідом 13 років. Працювала в P&G, L'Oreal, SABMiller, Digitalizm.
Під час навчання ви:
01.
02.
Дізнаєтеся про рівні стратегічного планування
Розберетеся, як пов'язати маркетингову і digital-стратегії
Дізнаєтеся, як знаходити правильний вектор для digital-стратегії
03.
06.
Вивчите 7 моделей комунікації в digital
07.
Навчитеся обирати згідно зі стратегією потрібні інструменти й модель KPI, яка вам підійде
Навчитеся проводити аналітику інформації у чотирьох площинах
(ЦА, конкуренти в digital, категорія, екосистема бренду)
04.
Познайомитеся зі способами стратегічного баченнння
05.
08.
Отримаєте чіткий покроковий алгоритм розробки digital-стратегії
09.
Впорядкуєте своє уявлення про digital-ландшафт і необхідні джерела даних
10.
Пропрацюєте отримані знання на практиці в міні-групах
А далі що?
Email marketing intensive від
Анастасії Хорошевської,
22 вересня в