SMM intensive,
15-18 серпня в
Про інтенсив
Старт: 15- 18 серпня
Час: Перший день 11:00 - 20:00, наступні три
11:00 - 19:00
Вартість: 4000 грн
Інтенсив для тих, хто хоче дізнатися про
просування бренду в соцмережах від
складання стратегії до аналізу результатів кампанії. Після 4 днів навчання студенти зможуть підготувати й захистити дипломну роботу за своїм проектом.
Програма інтенсиву
01.
02.
Що таке брендинг
У чому особливості соціальних мереж в Україні
Яку цільову аудиторію можна знайти в Instagram і Facebook
03.
Як створити стратегію просування бренду в соцмережах
04.
Перший день
Другий день
01.
02.
Функціональні можливості й алгоритми Instagram
Як працювати з лідерами думок
Теоретичні основи мобільної фотографії
03.
01.
02.
Правила копірайтингу для соціальних мереж
Як говорити мовою цільової аудиторії, шукати й використовувати її інсайти
Інструменти для налаштування таргетованої реклами у Facebook і Instagram
03.
Як відслідковувати, аналізувати й використовувати результати рекламних кампаній
04.
Третій день
Четвертий день
01.
Познайомитеся з вдалими SMM-кейсами та їх творцями
Наші лектори
Євген Зінгерман
Куратор SMM Full Course. Спеціаліст із комунікацій і digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
Ірина Виговська
5 років у комунікаціях, копірайтер, райтер, PR, SMM-менеджер
Анна Лісовська
Куратор Copywriting Full Course. Копірайтер Fedoriv, маркетолог і сценарист
Євген Тимошенко
Head Of Facebook Marketing at Jiji.ng, #1 Marketplace in Nigeria.
Антон Ткаченко
Фотограф і відеооператор. Роботи були опубліковані в ELLE, Cosmopolitan, JFStar, СЧАСТЬЕ, CODE та інших інтернет-ресурсах
Євген Зінгерман
Куратор SMM Full Course. Спеціаліст із комунікацій і digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
Ірина Виговська
5 років у комунікаціях, копірайтер, райтер, PR, SMM-менеджер
Анна Лісовська
Куратор Copywriting Full Course. Копірайтер Fedoriv, маркетолог і сценарист
Євген Тимошенко
Head Of Facebook Marketing at Jiji.ng, #1 Marketplace in Nigeria.
Антон Ткаченко
Фотограф і відеооператор. Роботи були опубліковані в ELLE, Cosmopolitan, JFStar, СЧАСТЬЕ, CODE та інших інтернет-ресурсах
Під час навчання ви:
01.
02.
Яке місце займає SMM у загальній комунікаційній стратегії бізнесу
Яку соцмережу використовує ваша аудиторія
Як говорити мовою цільової аудиторії і де шукати інсайт
03.
04.
Про органічне просування в соцмережах
05.
Про особливості Instagram і Facebook
06.
Про взаємодію з лідерами думок
07.
08.
Теорію мобільної фотографії та обробки
Про функції тексту на поганих та хороших прикладах
Про елементи й правила хорошого копірайтингу
09.
10.
Копірайтерські лайфхаки
11.
Як правильно налаштувати рекламний кабінет
12.
Як відслідковувати рекламу на 100%
13.
Як припинити «зливати» рекламні бюджети
А далі що?
Readymag workshop
від Слави Бондаря,
20 серпня в