SMM Strategy Workshop
від Євгена Зінгермана, 16 жовтня в
Старт: 16-17 жовтня
Час: 11:00-17:00
Вартість: 2000 грн
Про воркшоп
Воркшоп для тих, хто хоче осмисленно комунікувати з аудиторією бренду, скласти робочу стратегію і переосмислити своє позиціонування, аудиторію та особливості каналів комунікації.
Програма воркшопу
01.
02.
Основи брендінгу: наповнення бізнесу сенсами
Побудова платформи бренду для створення осмисленної комунікації
Цілі виходу бренду у соцмережі
03.
01.
Комунікаційна креативна ідея: ролі бренду
Перший день
Другий день
04.
05.
Канали комунікації
Аналіз конкурентів
Цільова аудиторія
06.
02.
03.
Контент
Промостратегія, бюджети і KPI
Презентація студентами чернеток власних стратегій
04.
Інсайти
07.
Наш лектор
Євген Зінгерман
Куратор SMM Full Course. Спеціаліст із комунікацій і digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
Євген Зінгерман
Куратор SMM Full Course. Спеціаліст із комунікацій і digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
Під час навчання ви:
01.
02.
Навчитеся працювати з асоціаціями бренду
Пропишете чернетки раціональних та емоційних характеристик бренду
Складете позиціонування, диференціацію, місію та досвід
03.
06.
Визначите свою цільову аудиторію і навчитеся знаходити її інсайти
08.
Визначите, який контент ви можете створювати і розкладете його на канали
07.
Розкладете комунікацію бренду на теми і підтеми
Визначите цілі свого бренду і мету його появи у соцмережах
04.
Проаналізуєте конкурентів
05.
09.
Дізнаєтесь про види промо, оберете для себе найдієвіший і знатимете, як оцінювати результат
10.
Зможете презентувати чернетку власної стратегії бренду
А далі що?
Instagram Workshop від Ірини Виговської, Анастасії Федоренко, Надії Самаріної,
19-20 жовтня в