SMM Strategy Intensive у Львові
Школа Bazilik знову вирушає на гастролі. Євген Зінгерман їде до Львова зі своїм інтенсивом зі стратегії комунікації бренду в соцмережах.

Бізнес-середовище України розглядає SMM як панацею від усіх маркетингових хвороб. Але, як і у випадку з антибіотиками, його потрібно застосовувати тільки за призначенням лікаря, інакше він різко стає неефективним та може зашкодити.

Цей факт доводить і найпопулярніше кадрове питання: «Може, маєте хорошого SMM-ника?» — такого універсального солдата, який миттєво вирішить всі проблеми пошуку клієнтів, репутаційні задачі та перетворить будь-який бізнес у бренд кількома постами у фейсбуці.

Але насправді, що є SMM? Постинг текстів і картинок за чітко спланованим графіком, відповіді на коментарі користувачів протягом 15 хвилин та радість 32 лайкам під постом? Пам'ятайте! Самолікування може бути небезпечним для вашого здоров'я. СамоSMM теж.
8 грудня
11:00-20:00
1 500 грн
ПРОГРАМА ІНТЕНСИВУ
Брендинг

/ що таке бренд-стратегія, як її створити та чому без неї комунікація не має сенсу

Вступ

/ огляд українського інтернету
/ огляд популярних соцмереж
/ месенджери та боти

Стратегія

/ цілі виходу бренда в соцмережі
/ аналіз бренда та конкурентів
/ портрет цільової аудиторії
/ пошук інсайтів
/ формування повідомлення та платформи бренда

/ правила роботи з контентом
/ підбір соцмереж і просування контенту
/ визначення KPIs
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ ІНТЕНСИВ
/ для власників бізнесу та маркетологів компаній, яким потрібне розуміння принципів роботи з соціальними мережами

/ для початківців SMM, PR, HR та івент-менеджерів, які працюють в соцмережах від імені бренда
/ для тих, хто працює з соцмережами та планує заробляти на цьому гроші


/ для тих, хто хотів почути блок про стратегію з нашого SMM Intensive
/ як створити SMM-команду, яка дозволить вам не просто закрити вакансію, а побудувати ефективну комунікацію

/ як ставити правильні завдання вашому SMM-спеціалісту та правильно вимірювати ефективність їх виконання

/ чи існує SMM поза соціальними мережами
За 9 годин ви дізнаєтесь:
Група
/ як припинити шукати універсальний засіб та почати використовувати всі можливості SMM для розвитку свого бізнеса

/ яке місце займає SMM в загальній комунікаційній стратегії бізнеса

/ чи є клієнти в соціальних мережах та як перетворити лайк на гроші
ЄВГЕН ЗІНГЕРМАН
Спеціаліст з комунікацій та digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
50
слухачів
Місце проведення
The Gradient
м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 67
+38 (073) 044 15 58
info@bazilik-school.com.ua


Сб: з 11:00 до 20:00

© Школа Bazilik, 2017
Сделано в