Знайти своїх.
Як проводити дослідження. Лекція Марії Василенко
в
Онлайн-лекція завершилась, але не засмучуйся, бо ми зробили запис для тебе.
Про лекцію
Ця лекція допоможе фахівцям та власникам бізнесу вивчити свою аудиторію та зрозуміти ринок, виявити інсайти та знахідки для побудови бренд-платформи, комунікації чи продукту. Ми ознайомимося з різними видами досліджень, розберемося із ціннісною пропозицією та стратегічними меседжами, навчимося сегментувати аудиторію та перевіряти гіпотези. А ще отримаємо корисні поради з досліджень на закордонному ринку.
Наша лекторка
Марія Василенко
Бренд-стратегиня
в Patsany Agency. Співзасновниця і
ex-CEO в IDEST Agency. Хост подкаста «Неуспішний успіх».
Що будемо вивчати:
01.
02.
Якісні та кількісні дослідження
Для чого потрібні дослідження та які вони бувають
Аналіз культурного та соціального середовища
03.
06.
Глибинні інтерв'ю
Як проводити аналіз конкурентів
04.
Аналіз світових прикладів
05.
07.
Ціннісна пропозиція та стратегічні меседжі
08.
Опитування
Дослідження на закордонному ринку
09.
Важливо: Запис програми буде доступний усім студентам протягом 1 місяця