Перейти до інформації про продукт
1 із 1

Лекція "Знайти своїх. Як проводити дослідження"

Лекція "Знайти своїх. Як проводити дослідження"

Лекція Марії Василенко в Bazilik

Звичайна ціна ₴450.00
Звичайна ціна Ціна зі знижкою ₴450.00
Розпродаж Продано
  • Онлайн-лекція завершилась, але не засмучуйся, бо ми зробили запис для тебе.

  • Вартість: 450 грн
Переглянути всю інформацію
  • Ця лекція допоможе фахівцям та власникам бізнесу вивчити свою аудиторію та зрозуміти ринок, виявити інсайти та знахідки для побудови бренд-платформи, комунікації чи продукту. Ми ознайомимося з різними видами досліджень, розберемося із ціннісною пропозицією та стратегічними меседжами, навчимося сегментувати аудиторію та перевіряти гіпотези. А ще отримаємо корисні поради з досліджень на закордонному ринку.

  • Марія Василенко

    Бренд-стратегиня
    в Patsany Agency. Співзасновниця і
    ex-CEO в IDEST Agency. Хост подкаста "Неуспішний успіх".

    INSTAGRAM МАРІЇ

    • 01. Якісні та кількісні дослідження

    • 02. Для чого потрібні дослідження та які вони бувають

    • 03. Аналіз культурного та соціального середовища

    • 04. Як проводити аналіз конкурентів

    • 05. Аналіз світових прикладів
    • 06. Глибинні інтерв'ю

    • 07. Ціннісна пропозиція та стратегічні меседжі

    • 08. Опитування

    • 09.Дослідження на закордонному ринку

Важливо: Після купівлі запису лекція буде доступна вам протягом місяця.