Програма із 13 лекцій, яка допоможе брендам адаптуватися в нових реаліях, під час війни, перезапустити свої бренд-стратегії на українському ринку та знайти шляхи виходу на міжнародні ринки. А менеджерам з комунікацій покаже нові формати для просування бренду в Україні та за її межами.
Програма
01.
02.
Адаптація бренд-стратегій бізнесів до нових умов та ринків.
Дослідження нових ринків.
Стратегія.
03.
04.
Контент-маркетинг сьогодення.
Нова реальніcть та PR
Інфлюєнс-маркетинг в Україні та за її межами.
05.
Медіа: як працює зараз.
Соціальна відповідальність брендів.
06.
08.
07.
09.
Трансформації SMM.
Партнерство та колаборації.
Практичний досвід.
10.
11.
Як залишатись етичним у сучасних комунікаціх.
Як правильно вчитись: персоналізовані стратегії навчання.
Q&A формат public talk: відповіді на актуальні запитання, які залишаться після курсу.
12.
Soft skills.
Наші лектори:
Анастасія Іванічева
Бренд-стратег, маркетинг-консультант. 10 років досвіду. Відповідала за маркетинг G.Bar, Oh My Look!, Philip Morris Ukraine, Helen Marlen Group.
Навчаємось наживо, за розкладом. Усім студентам програми доступні всі лекції протягом 1 місяця після завершення курсу. Також буде чат-підтримка з кураторкою курсу Настею Іванічевою, де можна ставити всі свої запитання до, під час та після навчання.