Branding Workshop від Михайла Шишкіна,
2 листопада в
Старт: 2-3 листопада
Час: 11:00 - 19:00
Вартість: 3 500 грн
Про воркшоп
Воркшоп для тих, хто хоча б раз замислювався над поняттям "бренд". Допоможе сформулювати у аудиторії впізнаваний образ вашого бізнесу та вибудувати правильне враження, що розкриє перед клієнтами реальні переваги. Як зрозуміти, сформулювати, налаштувати свій бренд і почати ним керувати – дізнаєтесь на воркшопі.
Програма курсу
01.
02.
Навчимось створювати у голові та серці аудиторії образ, пов'язаний з продуктом
Основні поняття в брендингу
Теорія комунікації
03.
07.
Робота з цільовою аудиторією: її потреби і роль бренду в них
08.
Інсайт і повідомлення бренду
Складники бренду: як побудувати бренд і керувати ним
04.
Виділяємо цінності бренду по моделі V-M-O-S-A
05.
Конкурентні стратегії
06.
09.
Взаємозв'язок бренда з аудиторією
10.
Концепція та позиціонування бренду через рольові моделі
11.
Характер бренду та його tone-of-voice
12.
Зовнішні атрибути бренду: вербальна та візуальна айдентика
Наш лектор
Михайло Шишкін
Креативний директор брендингового агентства *Shishki, куратор школи креативного мислення ІКРА
Михайло Шишкін
Креативний директор брендингового агентства *Shishki, куратор школи креативного мислення ІКРА
Під час навчання ви:
01.
02.
Пройдете основні етапи створення бренд-стратегії - від аналізу і вибору аудиторії, через формулювання повідомлення, до концепції позиціонування
Створите платформу бренду і розберетесь, як працює дизайн і формується візуальний образ бренду
03.
Дізнаєтеся, що можна і варто робити своїми силами, а для чого необхідно залучати підрядників
04.
Навчитесь створювати яскраві бренди та керувати ними.
А далі що?
Email marketing intensive від Анастасії Хорошевської,
3 листопада в