Brand PR intensive від Альони Тараненко, 31 марта в
Старт: 31 марта
Час: 11:00-19:00
Вартість: 1 500 грн
Про інтенсив
Задача інтенсивну: пояснити, як створити комунікаційну стратегію та спланувати просування. Студенти дізнаються що, де, кому і коли казати від імені бренду.
Наш лектор
Альона Тараненко
Партнер брендингової агенції Тінь.
Альона Тараненко
Партнер брендингової агенції Тінь.
Під час навчання ви:
01.
02.
Чого очікують від улюблених марок, за що поставлять одну зірку чи проміняють на першого зустрічного, скільки секунд має бренд-контент до свайпу – це корисно настільки, наскільки корисно знати правила гри до входу в казино.
Які вимоги постають перед відповідальним за бренд-комунікацію у 2019 році
Як створити комунікаційну стратегію і спланувати кампанію, відповівши на кільки простих питань
03.
06.
Який інструментарій спеціаліста з комунікацій, і де шукати можливі способи сказати важливе
07.
Як обрати доречний формат, щоб якнайповніше розкрити ідею
Як сформулювати ідею і оцінити її життєздатність
04.
Що важливо в світі, для якого говорить бренд
05.
08.
Які правила розповсюдження будь-якої одиниці контенту
09.
Що робити, щоб вам поставили 5 зірок
10.
Які кейси, а саме ідеї і механіки проектів, які варто запозичити, переосмислити й втілити
А далі що?
Creative Thinking Workshop
от Ивана Пономарева,
6-7 апреля в