Creative Thinking Workshop
від Івана Пономарьова,
30 листопада в
Старт: 30.11-01.12
Час: 11:00-19:00
Вартість: 2 000 грн
Про воркшоп
Воркшоп для тих, хто хоче навчитися створювати ідеї будь-якого масштабу без перебоїв із натхненням і бажанням. Студенти дізнаються, як підготувати й мотивувати себе до креативної роботи, освоять креативні методики.
Програма воркшопу
01.
02.
Підготовка. Як готувати себе до щоденної креативної роботи. Звідки брати сили, цікавість, спокій, пристрасть. Як перероблювати гнів креативника на корисніші речі.
Внутрішня мотивація, налаштування, режим, графік, креативний спринт і марафон. Як підтримувати хаос і порядок в тій частині голови, яка відповідає за креатив.
Що відбувається з професією, у яких індустріях нам будуть раді, які навички розвивати сьогодні, щоб вас хотіли завтра. Перевіримо та переконаємося на практиці.
03.
Product&services design. Ось тут буде зовсім не про картинки. Перевіримо свої сили у створенні корисних ідей, потрібних, цінних продуктів і сервісів.
07.
04.
Типи, масштаби й термін життя ідеї. Якими вони бувають, як будуються, і чим відрізняється процес їх створення.
05.
Креативні методики. Ефективні способи генерації ідей і стимуляції свідомості законними способами. Кожну методику закріплюємо розбором реального брифу.
06.
Креативні технології мережі TBWA. Чому їх оновлюють, і як ними користуватися. Розбираємося і випробовуємо на собі.
Наш лектор
Іван Пономарьов
Креативний директор TBWA Minsk
Іван Пономарьов
Креативний директор TBWA Minsk
Під час навчання ви:
01.
02.
Зрозумієте, як готувати себе до створення ідей, як налаштовуватися і чим годувати мозок
Дізнаєтесь, що потрібно робити, щоб ідеї приходили до вас самі
Навчитесь працювати в креативному спринті (коли потрібно багато) і креативному марафоні (коли потрібно довго)
03.
07.
Ознайомитесь з типами ідей у комунікаційному бізнесі, дізнаєтесь, чим вони відрізняються і як конструюються
08.
Зрозумієте, які міфи при створенні ідей не йдуть на користь
Опануєте знання та навички, окрім буйної фантазії, потрібні сучасному креативнику
04.
Дізнаєтесь, як опанувати ступор, як самостійно надихатися і шукати сили на створення нових ідей
05.
Навчитесь змінювати формулювання нудних задач так, щоб над ними було цікаво думати
06.
09.
Опануєте робочі креативні інструменти та методики і їх використання
10.
Дізнаєтесь, які креативні підходи потрібні саме вам
11.
Усвідомите, як відбирати, фільтрувати й допрацьовувати ідею
12.
Дізнаєтесь, якими креативними технологіями користуються в ТBWA
13.
Побачите, як створюються ідеї для корисного й цікавого продукту або сервісу
А далі що?
Copywriting Intensive від Анни Лісовської,
1 грудня в