Event marketing workshop
в
Старт: 25, 26 вересня
Час: 11:00-14:00
Вартість: 1 500 грн
Про воркшоп
Ця програма допоможе на практиці скласти свій сценарій івенту: від ідеї до бюджету, від промо до підготовки звіту. Вона підходить як малому бізнесу (презентація нового меню чи бранч для журналістів, виступ чи лекція власника бізнесу), так і для великих подій — фестивалів та концертів.
Програма воркшопу:
01.
02.
Цілі й завдання івентів
Види івентів та цільова аудиторія
Народження ідеї та розроблення програми
01.
Мікромоменти та guest journey
02.
03.
Бюджетування
01.
Комунікаційний план
02.
Вимірювання результатів
01.
Підготовка звіту
02.
Якісні та кількісні показники ефективності
Блок 1. База івенту
04.
Складання чеклісту
Блок 2. Креатив і планування
Блок 3. Промо івенту
Блок 4. Робота з результатами
Наша лекторка
Юлія Сосновська
Communications Head у don't Take Fake / DTF Agency / DTF Magazine, кураторка DTF Conference.
Юлія Сосновська
Communications Head у don't Take Fake / DTF Agency / DTF Magazine, кураторка DTF Conference.
Під час навчання ви:
01.
02.
Дізнаєтесь, які цілі можна ставити перед івентами та які види івентів існують.
Навчитесь розробляти програму свого івенту з урахуванням усіх деталей.
Спробуєте на практиці створити guest journey івенту.
03.
04.
Зрозумієте, як бюджетувати свій проєкт.
05.
Складете чекліст івенту.
06.
Дізнаєтесь, якими показниками вимірюють результати івентів та як підготувати звіт.