Event Marketing Intensive: Події бути, 17 листопада в
Старт: 17 листопада
Час: 11:00-19:00
Вартість: 1 500 грн
Про інтенсив
Інтенсив для тих, хто хоче використовувати івенти для просування бренду. Пояснить, який має бути захід, як його спланувати, чим наповнити і де знайти гостей
Програма інтенсиву:
01.
02.
Різновиди івентів і які задачі вони виконують
Як створити концепцію заходу і чим його наповнити
03.
Що допоможе спланувати програму івенту та уникнути помилок
04.
Як зібрати цільову аудиторію бренду
Наші лектори
Інна Польшина
Співвласниця і акаунт директорка ANGRY creative agency. Співзасновниця монобренду футболок COOM
Анастасія Силенок
Executive Director в 1991 Civic Tech Center. Ex Event Producer в UNIT.City, на рахункуу 100+ івентів різного масштабу
Віра Щербакова
Кураторка PR Full Course, ex PR в Планета Кіно, ех PR-ангел Кураж Базару
Юлія Кескін
Власниця та CEO рекрутингової агенції VeryBusy Recruiting. Засновниця спільноти свідомих HR та Рекрутерів Very Busy. Координаторка спільноти iOS/Mac OS розробників CocoaHeads Ukraine
Інна Польшина
Співвласниця і акаунт директорка ANGRY creative agency. Співзасновниця монобренду футболок COOM
Анастасія Силенок
Executive Director в 1991 Civic Tech Center. Ex Event Producer в UNIT.City, на рахункуу 100+ івентів різного масштабу
Віра Щербакова
Кураторка PR Full Course, ex PR в Планета Кіно, ех PR-ангел Кураж Базару
Юлія Кескін
Власниця та CEO рекрутингової агенції VeryBusy Recruiting. Засновниця спільноти свідомих HR та Рекрутерів Very Busy. Координаторка спільноти iOS/Mac OS розробників CocoaHeads Ukraine
За час навчання ви:
01.
02.
Отримаєте загальне розуміння подійного маркетингу як інструменту просування бренду
Визначите місце івент-маркетингу в комплексі маркетингових комунікацій
Отримаєте покрокову інструкцію зі створення заходу
03.
04.
Отримаєте лайфхаки, чек-листи й правила, які зекономлять вам кілька років досвіду
05.
Дізнаєтеся алгоритм створення креативної концепціі заходу й засоби його просування
06.
Зрозумієте, як обирати підрядника, ставити задачу та контролювати виконання
А далі що?
Google Analytics Workshop від Анастасії Хорошевської,
18 листопада в