Journalism Full Course
під кураторством Андрія Баштового,
в
Час: вт/чт/сб 19:00-22:00
Вартість: 17 000 грн або
19 500 ( 3 платежі по 6500 грн)
Про курс
Цей курс допоможе зрозуміти як працює журналістика в Україні, розкриє потенціал спеціалістів і допоможе знайти власне місце на медіаринку. Говоритимемо, як працювати у редакції, як писати новини, історії, обирати теми, робити фото, а також навчимось працювати в різних жанрах: новинній журналістиці, репортажах, інтерв'ю та розслідуваннях. Разом з топовими українськими спеціалістами розберемося з особливостями кожного тематичного сегменту і зрозуміємо нюанси роботи в глянці, соціальній репортажистиці та вузьких нішах типу музики та кіно. Також дізнаємось більше про авторське право, нативну рекламу та селф-брендинг.
Програма курсу
01.
02.
Що таке медіаринок та журналістика
Як писати історії. Теорія і практика сторітелінгу
Як працює медіа: редакція для чайників
03.
Політична журналістика, бізнес-журналістика, культурна журналістика та лайфстайл
09.
04.
Інфостиль: пиши, скорочуй, думай
05.
Інформаційні жанри: як писати новини
06.
Репортаж
07.
Інтерв'ю
08.
Розслідування
Складні історії: соціальний репортаж
10.
Права журналістів та авторське право
11.
Фотографія для нефотографів
12.
Тренди в медіа: виклики і можливості
13.
Нативна реклама та контент для брендів
14.
Селф-брендинг та промо контенту
15.
Наші лектори
Андрій Баштовий
Куратор курсу, головний редактор The Village Україна
Марина Батуринець
Спеціалістка з комунікацій, засновниця школи Bazilik
Марк Лівін
Українский паблішер The Village Україна та Inspired
Анна Лісовська
Кураторка Copywriting Full Course. Копірайтерка Fedoriv, маркетологиня і сценаристка
Антон Ткаченко
Фотограф і відеооператор. Роботи були опубліковані в ELLE, Cosmopolitan, JFStar, СЧАСТЬЕ, CODE та інших інтернет-ресурсах
Петро Рузавін
Продюсер подкастів «Медиазона»
Дмитро Авдєєв
Кінорежисер
Сергій Кейн
Головний редактор Comma.com.ua
Марічка Паплаускайте
Співзасновниця The Ukrainians, головна редакторка Reporters
Ангеліна Карякіна
Екс-головна редакторка Громадського
Тая Куденко
Б'юті редакторка The Village Україна та редакторка Wonderzine
Таня Репецька
Редакторка спецпроектів студії нативної реклами Zdatni (The Village Україна, Wonderzine, Barout, Inspired)
Валерій Калниш
Головний редактор Радіо НВ
Ілля Кабачинський
Головний редактор AIN
Саша Горчинська
Журналістка "Новое время"
Єгор Мостовщиков
Головний редактор «Батенька, да вы трансформер»
Андрій Баштовий
Куратор курсу, головний редактор The Village Україна
Марина Батуринець
Спеціалістка з комунікацій, засновниця школи Bazilik
Марк Лівін
Українский паблішер The Village Україна та Inspired
Анна Лісовська
Кураторка Copywriting Full Course. Копірайтерка Fedoriv, маркетологиня і сценаристка
Антон Ткаченко
Фотограф і відеооператор. Роботи були опубліковані в ELLE, Cosmopolitan, JFStar, СЧАСТЬЕ, CODE та інших інтернет-ресурсах
Петро Рузавін
Продюсер подкастів «Медиазона»
Дмитро Авдєєв
Кінорежисер
Сергій Кейн
Головний редактор Comma.com.ua
Марічка Паплаускайте
Співзасновниця The Ukrainians, головна редакторка Reporters
Ангеліна Карякіна
Екс-головна редакторка Громадського
Тая Куденко
Б'юті редакторка The Village Україна та редакторка Wonderzine
Таня Репецька
Редакторка спецпроектів студії нативної реклами Zdatni (The Village Україна, Wonderzine, Barout, Inspired)
Валерій Калниш
Головний редактор Радіо НВ
Ілля Кабачинський
Головний редактор AIN
Саша Горчинська
Журналістка "Новое время"
Єгор Мостовщиков
Головний редактор «Батенька, да вы трансформер»
Під час навчання ви:
01.
02.
Зрозумієте в чому суть журналістики і які правила існують у професії
Дізнаєтесь як працює і сегментується ринок і знайдете своє місце на цьому ринку
Зрозумієте як формується і працює редакція
03.
07.
Дізнаєтесь про технічні формати подачі журналістики
08.
Зрозумієте базові принципи сторітелінгу
Навчитесь писати універсальні журналістські тексти, які знадобляться завжди
04.
Дізнаєтесь як журналіст може розвиватись
05.
На прикладах топових спеціалістів ринку розберете специфіку роботи з різими темами
06.
09.
Навчитесь працювати з фотоконтентом
10.
Дізнаєтесь, як створюється нативний контент — контент для брендів
11.
Зможете створити бренд собі, як журналісту, щоб не зважаючи на обставини завжди зберігати своє ім'я