Медійна digital-реклама
від Богдана Левченко
в
Старт: 19, 21 жовтня
Час: 19:00 - 21:00
Вартість: 1000 грн
Про інтенсив
Інтенсив для тих, хто хоче зрозуміти, як працює digital-реклама та які маркетингові цілі вона може вирішити. Допоможе на реальних кейсах навчитися закуповувати банерну та відеорекламу, рекламу з оплатою лише за результат та розповість, як змінилися рекламні стратегії брендів у digital у зв'язку з карантином.
Программа інтенсиву
01.
02.
Що таке медійна реклама та що потрібно для планування та оцінювання її результативності
Основні інструменти digital-медіа: визначення, цілі використання, метрики планування, критерії ефективнсті
Варіації закупки медійної реклами в залежності від цілей
03.
06.
Як купувати рекламу і платити лише за результат
Як налаштовувати кампанії і які обирати формати реклами
04.
Принципи роботи programmatic платформ та специфіка аукціонної форми закупки банерної та відеореклами
05.
07.
Як налаштувати персоналізований показ реклами людині, що базуватиметься на даних про її відвідування конкретних місць в офлайні
08.
Як трансформувалися рекламні стратегії брендів під час карантину
09.
Які зміни очікують digital-рекламу цього року
Наш лектор
Богдан Левченко
Керівник digital-агенції iplace, 12 років досвіду в інтернет-маркетингу, клієнти Metro C&C, Watsons, Vodafone, Coca-Cola, Goodwine, Forward Bank, Winner Imports.
Богдан Левченко
Керівник digital-агенції iplace, 12 років досвіду в інтернет-маркетингу, клієнти Metro C&C, Watsons, Vodafone, Coca-Cola, Goodwine, Forward Bank, Winner Imports.