Серія лекцій: Public Relations
під кураторством
Анни Давиденко
в
Старт: 4 липня
Час: понеділок, середа, п'ятниця, 18:00 - 21:00
Вартість: повна оплата до 4 липня — 7000 або оплата 2 частинами по 4000
Про лекції
Програма із 17 лекцій та практикумів, які допоможуть розібратися в основних функціях PR-фахівця, зрозуміти, де працює піар та як адаптувати комунікацію свого бренду під час війни.
Програма
01.
02.
Основні принципи роботи піару.
PR-кампанії: від цілей до KPI.
Планування комунікацій у сучасних умовах.
03.
06.
Сучасний контекст комунікацій.
Як формувати дружні звʼязки зі ЗМІ.
04.
PR-тексти.
05.
07.
Особистий бренд.
08.
Робота з партнерами та спонсорами.
09.
10.
Дослідження в роботі піарника.
Ефективність у кризовий період.
Робота з інфлюєнсерами.
11.
14.
Як працює пропаганда.
Соціальний піар.
12.
Антикризовий PR.
13.
15.
Міжнародний PR та робота з міжнародними ЗМІ.
Наші лектори:
Анна Давиденко
PR агентка: Володимир Дантес, Михайло Кацурін.
Анастасія Іванічева
Бренд-стратег, маркетинг-консультант. 10 років досвіду. Відповідала за маркетинг G.Bar, Oh My Look!, Philip Morris Ukraine, Helen Marlen Group.
Марина Батуринець
Засновниця школи Bazilik
Станіслава Орловська
Психологиня,
екс тім-лідерка "Життєлюб"
Марина Соловйова
Експертка зі сталих комунікацій
Юрій Марченко
Головред Platfor.ma, радіоведучий
Олексій Ярмаш
Маркетинг-менеджер William Grant & Sons у країнах СНД та Балтики. Founder WeCut. Co-founder BudmoUA.
Як будемо навчатись:
Навчаємось наживо, за розкладом. Усім студентам програми доступні всі лекції в записі протягом 1 місяця після завершення курсу. Також буде чат-підтримка з кураторкою курсу Анею Давиденко, де можна ставити запитання до, під час та після навчання; домашні завдання для портфоліо та практикуми за головними темами курсу.