SMM Intensive,
в
Про інтенсив
Вартість: 4 000 грн
Інтенсив для тих, хто хоче дізнатися про
просування бренду в соцмережах від
складання стратегії до аналізу результатів кампанії. Після 4 днів навчання студенти зможуть підготувати й захистити дипломну роботу за своїм проектом.
Програма інтенсиву
01.
02.
Що таке брендинг
У чому особливості соціальних мереж в Україні
Яку цільову аудиторію можна знайти в Instagram і Facebook
03.
Як створити стратегію просування бренду в соцмережах
04.
Перший день
Другий день
01.
02.
Функціональні можливості й алгоритми Instagram
Як працювати з лідерами думок
Теоретичні основи мобільної фотографії
03.
01.
02.
Правила копірайтингу для соціальних мереж
Як говорити мовою цільової аудиторії, шукати й використовувати її інсайти
Інструменти для налаштування таргетованої реклами у Facebook і Instagram
03.
Як відслідковувати, аналізувати й використовувати результати рекламних кампаній
04.
Третій день
Четвертий день
01.
Познайомитеся з вдалими SMM-кейсами та їх творцями
02.
Особливості роботи та налаштування YouTube
Наші лектори
Євген Зінгерман
Куратор SMM Full Course. Спеціаліст із комунікацій і digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
Ірина Виговська
5 років у комунікаціях, копірайтерка, райтерка, PR, SMM-менеджерка
Анна Лісовська
Копірайтерка Fedoriv, маркетологиня та сценаристка
Євгеній Тимошенко
Head Of Facebook Marketing at Jiji.ng, #1 Marketplace in Nigeria.
Антон Ткаченко
Фотограф і відеооператор. Роботи були опубліковані в ELLE, Cosmopolitan, JFStar, СЧАСТЬЕ, CODE та інших інтернет-ресурсах
Анастасія Григорук
Communication manager Bazilik School, ex Head of SMM FILM.UA Group, блогерка
Євген Зінгерман
Куратор SMM Full Course. Спеціаліст із комунікацій і digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
Ірина Виговська
5 років у комунікаціях, копірайтерка, райтерка, PR, SMM-менеджерка
Анна Лісовська
Копірайтерка Fedoriv, маркетологиня та сценаристка
Євгеній Тимошенко
Head Of Facebook Marketing at Jiji.ng, #1 Marketplace in Nigeria.
Антон Ткаченко
Фотограф і відеооператор. Роботи були опубліковані в ELLE, Cosmopolitan, JFStar, СЧАСТЬЕ, CODE та інших інтернет-ресурсах
Анастасія Григорук
Communication manager Bazilik School, ex Head of SMM FILM.UA Group, блогерка
Під час навчання ви:
01.
02.
Дізнаєтеся, яке місце займає SMM у загальній комунікаційній стратегії бізнесу
Поговорите про те, яку соцмережу використовує ваша аудиторія, як говорити її мовою та де шукати інсайт
Дізнаєтеся про органічне просування в соцмережах
03.
04.
Поспілкуєтеся про особливості Instagram і Facebook
05.
Поговорите про роботу та взаємодію з лідерами думок
06.
Розберете теорію мобільної фотографії та обробки
07.
08.
Познайомитеся з функціями тексту на поганих та хороших прикладах
Опануєте елементи й правила хорошого копірайтингу
Усвідомите копірайтерські лайфхаки
09.
10.
Навчитеся правильно налаштовувати рекламний кабінет відслідковувати рекламу на 100%
11.
Поговорите про те, як припинити «зливати» рекламні бюджети