PR Full Course під кураторством Віри Щербакової,
27 січня в
Старт: 27 січня
Час: понеділок, середа, п'ятниця
19:00 - 22:00
Вартість: 17 000 грн або
19 500 ( 3 платежі по 6500 грн)
Про курс
Повний базовий курс для PR-спеціалістів і всіх, хто працює в інформаційному просторі. Куратор курсу та запрошені лектори розкажуть, як визначити і зрозуміти свою аудиторію і вибудувати ефективну комунікацію з нею. На досвіді українських PR-спеціалістів ми вчимось говорити і мовчати, аналізувати, планувати і втілювати власні кампанії
Програма курсу
01.
02.
Вступна лекція: основи, принципи, філософія PR
Жанри: основні інструменти ремесла
Цифровий етикет: листи, месенджери та будь-яка комунікація із зовнішнім світом версії 2020
03.
Пітч: як донести свою ідею журналістам
04.
05.
Текст: написання текстів, інфостиль рівня ТОП
06.
Практика: пишемо, пробуємо, помиляємося
07.
Контактні бази: як напрацювати свої контакти
08.
Робота зі ЗМІ: які бувають журналісти, чим їм допомогти, і які релізи не потрібно робити.
Робота з інфлюенсерами: як знайти путь до безкоштовної публікації
09.
Брендинг
10.
11.
Комунікаційна стратегія
12.
PR і SMM: як взаємодіють найпопулярніші канали комунікації
13.
Креатив: що робити, коли здається, що усе вже зробили
14.
PR-івенти: як спланувати й організувати подію, щоб її запам'ятали
15.
Важко бути собою: що робити, коли хочеться популярності. Особистий і зірковий PR.
16.
Кризовий PR: ніхто не винен, але куди бігти?
17.
Як працювати в агенціі, і як — на стороні компанії.
18.
Партнери й колаборації: кому й навіщо це потрібно.
19.
Глобал піар: як пітчити міжнародні видання
20.
Виїзд: робота в полі
Наші лектори
Євген Зінгерман
Куратор SMM Full Course. Спеціаліст із комунікацій і digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
Марина Батуринець
Засновниця школи Bazilik
Сергій Малик
Співвласник і креативний директор ANGRY creative agency. Співзасновник монобренду футболок COOM
Віра Щербакова
Head of communications Ajax Systems, ex-pr Планета Кіно та Кураж Базар
Інна Польшина
Співвласниця і акаунт директорка ANGRY creative agency. Співзасновниця монобренду футболок COOM

Володимир Дегтярьов
Експерт по роботі з репутацією, 16 років досвіду в PR і комунікаціях. CEO PR-агентства Newsfront

Данило Ваховський
Співзасновник Mintrans Media

Яна Вуєва
Спеціаліст з маркетингових комунікацій з 15-річним досвідом. Засновниця агенції Yummy BTL

Євген Зінгерман
Куратор SMM Full Course. Спеціаліст із комунікацій і digital. Співавтор Telegram-каналу Digital masons
Марина Батуринець
Засновниця школи Bazilik
Сергій Малик
Співвласник і креативний директор ANGRY creative agency. Співзасновник монобренду футболок COOM
Віра Щербакова
Head of communications Ajax Systems, ex-pr Планета Кіно та Кураж Базар
Інна Польшина
Співвласниця і акаунт директорка ANGRY creative agency. Співзасновниця монобренду футболок COOM

Володимир Дегтярьов
Експерт по роботі з репутацією, 16 років досвіду в PR і комунікаціях. CEO PR-агентства Newsfront

Данило Ваховський
Співзасновник Mintrans Media

Яна Вуєва
Спеціаліст з маркетингових комунікацій з 15-річним досвідом. Засновниця агенції Yummy BTL

Під час навчання ви:
01.
02.
Дізнаєтеся про всі інструменти Public Relations, а також зрозумієте логіку і структуру процесів
Навчитеся запускати і проводити PR-кампанії за допомогою онлайн- і офлайн-інструментів
Засвоїте навик легкої комунікації із ЗМІ і навчитеся правильно писати PR-тексти
03.
04.
Навчитеся правильно планувати і проводити заходи
05.
Познайомитеся з трендами PR-індустрії
06.
Освоїте свіжі підходи до стратегії і тактичного застосування PR-інструментів
А далі що?
Google Analytics Workshop від Анастасії Хорошевської,
27/31 січня в