PR Intensive,
в
Про інтенсив
Вартість: 3000 грн
Інтенсив для тих, хто хоче розібратися з поняттям піару і зрозуміти коли і кому потрібен цей інструмент. За три дні зрозуміємо, з чого складається робота піарника, як будується PR-стратегія, як працювати зі ЗМІ та лідерами думок, коли брендам потрібні івенти та колаборації і як працюють антикризові комунікації.
Програма інтенсиву
01.
02.
PR-стратегія
Пітчинг
Робота з контентом
03.
Перший день
Другий день
01.
02.
Формування баз даних
Робота зі ЗМІ та цифровий етикет
Робота з інфлюенсерами та журналістами
03.
01.
02.
Івенти в піарі
Партнерства та колаборації
Антикризові комунікації
03.
Третій день
Наші лектори
Віра Щербакова
Head of communications Ajax Systems, ex-pr Планета Кіно та Кураж Базар
Інна Польшина
Співвласниця і акаунт директорка ANGRY creative agency. Співзасновниця монобренду футболок COOM
Ксенія Сергєєва
Співвласниця агентства Big Bangers, авторка комунікаційних стратегій та рекламних проявів Pepsi, MasterCard, Сільпо, Ulichnaya Eda та Планети кіно
Саша Тодорчук
Партнер GresTodorchuk PR, ініціатор UAnimals
Данило Ваховський
Співзасновник Mintrans Media

Віра Щербакова
Head of communications Ajax Systems, ex-pr Планета Кіно та Кураж Базар
Інна Польшина
Співвласниця і акаунт директорка ANGRY creative agency. Співзасновниця монобренду футболок COOM
Ксенія Сергєєва
Співвласниця агентства Big Bangers, авторка комунікаційних стратегій та рекламних проявів Pepsi, MasterCard, Сільпо, Ulichnaya Eda та Планети кіно
Саша Тодорчук
Партнер GresTodorchuk PR, ініціатор UAnimals
Данило Ваховський
Співзасновник Mintrans Media

Під час навчання ви:
01.
02.
Дізнаєтесь, як будується PR-стратегія
З'ясуєте, якими мають бути піар-тексти та що спільного та відмінного у текстів для реклами та піару
Зрозумієте, як донести складну інформацію так, щоб всім не просто стало зрозуміло, а й захотілося долучитись
03.
04.
Дізнаєтесь структуру пітчу та неочевидні його правила
05.
Отримаєте ключові знання з цифрового етикету
06.
Зрозумієте, як писати, щоб отримувати ефективні відповіді і не дратувати
07.
08.
Навчитесь працювати з базами контактів і дізнаєтесь, які є напрямки та методи систематизації та пошуку
Навчитесь працювати зі ЗМІ, їх рубриками та робитимете контент-аналіз
Розберете базові принципи роботи інфлюенс-маркетингу: від умов співпраці до аналізу ефективності
09.