Public Relations Full Course під кураторством
Ані Давиденко в
Старт: 21 червня
Час: понеділок, середа 19:00 - 22:00,
субота 11:00 - 14:00
Вартість: 17 000 грн або
19 500 ( 3 платежі по 6500 грн)
Про курс
Базовий курс, який допоможе розібратися з основними вміннями, які потрібні в роботі PR-менеджера, та ознайомить з різними сферами, де працює піар. Курс поділений на три блоки: навички, сфери та дискусії. Під час теоретичних і практичних занять студенти зможуть спробувати себе в новій професії.
Програма курсу
01.
02.
Головні поняття та напрями PR
Стратегія комунікацій
Мова сучасних медіа/контакти зі ЗМІ
03.
Робота з текстами й тональністю брендів
04.
05.
Психологія комунікацій
06.
Дослідження в роботі піарника
07.
Креатив у піарі
08.
Івенти
09.
Піар-кампанії: від постановки цілей до підрахунку KPI
10.
Спонсорство
Блок про навички.
01.
02.
Артисти та шоу-бізнес
Кіно-піар
Комунікації у гастросфері
03.
ТВ-проєкти
04.
05.
Піар у сферах beauty та fashion
06.
IT та стартапи
07.
Соціальний піар
08.
Антикризові комунікації
Блок про натхнення.
01.
02.
Що обираємо: агентство vs клієнт vs фриланс
Публічні інтерв'ю
Дискусії.
Спонсорство
03.
Наші лектори
Оксана Кононова
CEO&Founder LOOQME.io — платформа для аналізу, моніторингу та планування бренд комунікацій.


Станіслава Орловська
Авторка, тренерка з креативного письма
Романа Батрак
Head of communications ForeFilms
Анна Давиденко
PR агентка Гарика Корогодського та Володимира Дантеса
Олексій Ярмаш
Маркетинг-менеджер William Grant & Sons в країнах СНД та Балтії



Данило Ваховський
Управляючий партнер Havas PR Kyiv

Кароліна Гайдамака
Senior brand manager Yves Saint Laurent beauty

Юлія Сосновська
Communications Head у don't Take Fake / DTF Agency / DTF Magazine, куратор DTF Conference
Олеся Черная
Засновник GOLDA agency. Маркетинг консалтинг, стратегії, брендинг, комунікації й digital у сферах Hospitality, Retail, Food, HoReCa.

Анна Лодигіна
Журналіст, екс-редактор ELLE.UA
Тіна Михайловська
Співзасновник фонду «Життєлюб», креативний продюсер



Марія Рибак
СОО (або Операційний директор) Hoshva PR & DGTL.
Ольга Кривдюк
PR-менеджер, інтерв'юер. Студія «Квартал 95»,
екс-PR СТБ



Анна Тян
Head of Communications в Sector X Acceleration Hub в UNIT.City Innovation Park, консультує стартапи з PR
Марина Зубенко
PR-директор продюсерського центру MOZGI Entertainment
Настя Іванічева
Oh My Look!, G.Bar, Helen Marlen Group, Philip Morris Ukraine
Оксана Кононова
CEO&Founder LOOQME.io — платформа для аналізу, моніторингу та планування бренд комунікацій.


Станіслава Орловська
Авторка, тренерка з креативного письма
Романа Батрак
Head of communications ForeFilms
Анна Давиденко
PR агентка Гарика Корогодського та Володимира Дантеса
Олексій Ярмаш
Маркетинг-менеджер William Grant & Sons в країнах СНД та Балтії



Данило Ваховський
Управляючий партнер Havas PR Kyiv

Кароліна Гайдамака
Senior brand manager Yves Saint Laurent beauty

Юлія Сосновська
Communications Head у don't Take Fake / DTF Agency / DTF Magazine, куратор DTF Conference
Олеся Черная
Засновник GOLDA agency. Маркетинг консалтинг, стратегії, брендинг, комунікації й digital у сферах Hospitality, Retail, Food, HoReCa.

Анна Лодигіна
Журналіст, екс-редактор ELLE.UA
Тіна Михайловська
Співзасновник фонду «Життєлюб», креативний продюсер



Марія Рибак
СОО (або Операційний директор) Hoshva PR & DGTL.
Ольга Кривдюк
PR-менеджер, інтерв'юер. Студія «Квартал 95»,
екс-PR СТБ



Анна Тян
Head of Communications в Sector X Acceleration Hub в UNIT.City Innovation Park, консультує стартапи з PR
Марина Зубенко
PR-директор продюсерського центру MOZGI Entertainment
Настя Іванічева
Oh My Look!, G.Bar, Helen Marlen Group, Philip Morris Ukraine
Під час навчання ви:
01.
02.
Зрозуміють головні напрями піару та навчаться складати стратегію комунікацій для бренду
Навчаться працювати з контактами ЗМІ та готувати пресрелізи
Зрозуміють, які бувають дослідження в піарі та як їх використовувати
03.
04.
Дізнаються про роботу креативного продюсера та для чого креатив у піарі
05.
Навчаться працювати з піар-кампаніями: визначати цілі, проводити та рахувати KPI
06.
Спробують розібратися з психологією у комунікаціях та як це використовувати у своїй роботі
07.
Дізнаються, як знаходити спонсорів для свого бренду або публічної персони
08.
Дізнаються про роботу піарників із різних сфер та спробують себе в кожній на практиці
Дізнаються про антикризові комунікації та соціальний піар
09.
10.
На практиці проведуть інтерв'ю з публічною персоною
11.
Оберуть для себе сферу та спосіб роботи
12.
Захистять свій проєкт перед спонсорами
13.
Підготують портфоліо для пошуку роботи в піарі