Дивитись і бачити. Як навчитися ловити ідеї. Відрізнити мистецтво від філософії, наново побачити добре знайоме. Хороше та погане кіно. Що знімати?
Є ідея! Що з нею робити? Як знайти та написати для неї правильні слова? Із чого складається сценарій? Драматургія — це інструмент фіксації ваших ідей. Що таке сценарна заявка? Із чого вона складається, на що звернути увагу. Які складові сценарію. Адаптація книжки.
Герой у кіно. Як його знайти, ким він має бути і чого хоче. Кола обставин. Герої-провідники великих майстрів — про те, як режисери від фільму до фільму досліджують ту саму людину.
Тонкощі сюжетної композиції. Із чого починається фільм, робота з образами в кіно. Досвід великих і маленьких майстрів.
Перша сцена, експозиція, заявка. У чому особливості та як із ними працювали і працюють майстри кіно.
Деталі в драматургії. Їх види та вплив на сюжет. Від міфології, через живопис — до Ейзенштейна та Довженка.
Діалоги в кіно. Адаптація тексту під реальність чи реальності — під текст.
Види конфліктів у драматургії. Майстерність закадрового тексту — як з ним працювати і чи потрібен він?
Основні прийоми сценариста. Як написати ідею за один день, синопсис — за тиждень, сценарій — за два роки. Досвід другого фільму – "Люксембург, Люксембург".
Як перетворити сценарій на фільм. Інструменти створення тексту. Проєкт. Акценти та болючі точки пітчингу.
Як отримати фінансування на свій твір. Зустріч із представниками УКФ.