YouTube workshop
від Андрія Білецького
в
Старт: 14-15 серпня
Час: 11:00 - 15:00
Вартість: 1500 грн
Про воркшоп
Програма, яка допоможе студентам скласти базу знань про майданчик YouTube та для яких цілей можна його використовувати, розібратися із Pro-налаштуваннями контенту, каналу, акаунту та сформувати to do list для роботи.
Программа воркшопу
01.
02.
Інтро – Навіщо Youtube?
Youtube-стратегія
01.
Просування - вперед до мільйона
02.
Аналітика та взаємодія з аудиторією
Перший день
Другий день
03.
Канал & Контент
Наш лектор
Андрій Білецький
3 роки в ютуб-маркетингу (серед клієнтів — Андрій Буренок, Maruv, Тетяна Літвінова, Маша Сєбова, EnglishDom, Торонто ТВ і 10+ каналів, 5 срібних кнопок).
Андрій Білецький
3 роки в ютуб-маркетингу (серед клієнтів — Андрій Буренок, Maruv, Тетяна Літвінова, Маша Сєбова, EnglishDom, Торонто ТВ і 10+ каналів, 5 срібних кнопок).
Під час навчання ви:
01.
02.
Визначите цілі аудиторії та завдання для свого YouTube-каналу
Познайомитеся з трьома типами YouTube-каналів для брендів/особистостей (три сценарії використання сервісу)
Складете драфт YouTube-стратегії
03.
06.
Розберете джерела переглядів на YouTube, тренди, як працювати з пошуком та потрапляти в топ
Розберете життєвий цикл контенту в YouTube, базові налаштування та типи контенту для цього майданчика, чекліст публікацій
04.
Визначите, що важливіше на YouTube: контент чи просування
05.
07.
Вивчите правила оптимізації відеоролика, добирання тегів
08.
Зрозумієте, як працювати з рекламою та зовнішніми ресурсами
Навчитесь аналізувати ефективність відео та шукати точки комунікації з аудиторією
09.